joi, 3 iunie 2010

Random.

  • Azi am chef sa scriu ceva pe blog.Si nu stiu ce.
Peste o saptamana termin clasa a 8a.Si incepe sa ma apuce melancolia.Culmea tocmai pe mine care asteptam vara asa cum un alcoolic isi asteapta dusca.Mda,stupida comparatie stiu :-j.Trecem peste. Vreau sa merg la liceu si totusi vreau sa mai dureze generala ceva timp.(daca mi-ai fi spus asta acum o luna ti-as fi dat cu o tigaie in cap). Vreau sa inceapa acum liceul dar totusi vreau ca vara sa dureze la nesfarsit. Vreau sa imi pastrez prietenii din generala.Prieteniile din generala se pierd in liceu.Si nu vreau sa se piarda. Anyway..the show must go on.
  • Saptamana trecuta am fost la o petrecere in pijama.Si a fost al naibii de frumos.Ce poate fi mai placut decat sa stai la 6 dimineata cu prietenii pe balcon si sa spui masinilor si oamenilor care trec merhaba (salut pe turca)?Mda probabil ca oamenii care treceau pe acolo au crezut ca suntem niste dereglati mintal , dar cui ii pasa?
Am vazut trei filme: The Hangover , 30 Days of Night si The Rebound.V'as recomanda The Hangover pentru ca am ras pana la mama naibii si inapoi la filmu asta.Chinezu rocks.:)) O sa intelegeti daca vedeti/ati vazut filmul.
Mda,probabil ca ar trebui sa termin cu aberatu.
  • O sa inchei cu niste bancuri seci pe care mi le'a spus cineva.
Intrebare: O zebra e alba cu dungi negre sau neagra cu dungi albe? Raspuns:Da . :)) O furnica se pensa.....si si-a rupt capul. P.S:Scuze pentru asezarea in pagina.Am incercat sa aranjez postarea da tot cum vrea ea face :-j.

Un comentariu:

Wanna say something? Go for it.