sâmbătă, 1 mai 2010

Originalitate? Nu chiar.

Azi bantuiam si eu pe youtube,cum fac in fiecare zi si peste ce dau ? Noul clip al Christinei Aguilera - Not Myself Tonight.Si ce zic? Hai sa ma uit si eu sa vad cum e.Reactia mea:originalitatea s-a cam dus saraca.Deci pe bune toate incep sa se ia dupa Lady Gaga.Si nu intelegeti gresit,nu am nimic cu Lady Gaga,dar parerea mea este ca stilul acesta nu i se potriveste deloc Christinei.Nici cantecul nu imi place.Parca nu e ea.Daca auzeam cantecul asta din intamplare si cineva imi spunea ca e al Christinei Aguilera nu credeam.Ce s-a intamplat cu Hurt, Candyman si Beautiful? De acord, trebuie sa scoata si cantece care sa se vanda dar pe bune parca nu stiu,nu e ea.Ascultati si voi.

2 comentarii:

  1. Imi placea mult de Christina. Ma rog, imi place. E tare frumoasa si are o voce incredibila. Mai buna decat GaGa. Dar video-ul si melodia asta sunt atat de putin tipice ei. Nu seamana cu melodiile frumoase pe care m-am obisnuit sa le aud de la ea..

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta am spus si eu..ca parca nu e ea :|

    RăspundețiȘtergere

Wanna say something? Go for it.